Ofte stillede spørgsmål

Betaling og rabatter

Hos Vimpulze kan du benytte følgende betalingsmuligheder

  • Visa (Alle typer Visa betalingskort)
  • Mastercard (Alle typer Mastercard betalingskort)
  • MobilePay
  • Dankort
  • Maestro

Hvis din rabatkode ikke fungerer, kan det skyldes, den ikke kan kombineres og du kan derfor kun anvende én rabat ad gangen. For at aktivere din rabatkode, skal du efter indtastning klikke på boksen "OK".

OBS: Det er ikke muligt at tilføje rabatkode på i forvejen nedsatte varer.

Var det ikke svar på dit spørgsmål? Så kontakt os på:

Mail: info@vimpulze.dk

Vores tøjtekstiler er nøje udvalgt i samarbejde med danske tøjkonstruktører og designer.

Vi producerer vores tøj i både Europa og Asien og arbejder tæt sammen med vores leverandører, for at sikre at de lever op til vores arbejdsmæssige, miljømæssige og sociale standarter. I 2023 flytter vi hele vores produktion til Europa.

Produkterne sendes derefter fra fabrikkerne til Danmark med tog eller skib, for at transporten bliver så miljøvenligt som muligt.


Levering

Danmark (med GLS, Dao og PostNord)

Ordrer bestilt før kl. 14:00 afsendes samme dag.

Forventet levering: 1-3 hverdage, GRATIS ved bestilling over 299,-

Gratis retunering: Ved brug af returportal

Ordrer

Når du har gennemført din bestilling vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på mail. Hvis du ikke har modtaget denne, kan det skyldes følgende:

  1. Du har muligvis ikke gennemført ordren korrekt.
  2. Du kan have indtastet ugyldig mailadresse. (Muligvis stavefejl)
  3. Mailen er blevet sendt, men er endt i ønskede mail/spam

Kan du stadig ikke finde din ordrebekræftelse? Skriv til vores mail og vi skal glædeligt hjælpe dig igennem det og finde frem til problemet: info@vimpulze.dk

Ønsker du at annullere din ordre, skal du straks kontakte kundeservice.

OBS: Når du sender os en mail, skal denne markeres i emnefeltet med "Annullering af DK123456" - så kan vi hurtigst muligt hjælpe dig.

Vi pakker ordrer alle dage i ugen. Såfremt din ordre allerede er pakket, kan den ikke annulleres. Er dette tilfældet, kan du blot gøre brug af vores returret.

Ønsker du yderligere information om returnering og ombytning, så gå ind på linket her:

Returnering

eller kontakt os på: 

Mail: info@vimpulze.dk

Hvis der er fejl, mangler eller skader på dit produkt bedes du hurtigst muligt tage kontakt til os, så vi kan få det løst hurtigst muligt.

Vi bestræber os på at levere den absolut bedste kvalitet, så hvis der er fejl, mangler eller skader på produktet vil vi hellere end gerne vide det. 

Du bedes gøre følgende:

  • Udfylde ordrenr. på defekt produkt.
  • Skrive hvilket produkt der er tale om.
  • Vedhæfte billede af defekt.

Vores Returportal: Returportal Vimpulze

Der kan tages kontakt til os på:

Mail: info@vimpulze.dk

Produkter

For at give produktet den længstmulige levetid skal du følge denne guide:

  • Vaskes ved 30 grader for at skåne, men kan også vaskes ved 40 grader.
  • Vask med vrangen ud
  • Ingen skyllemiddel
  • Undgå at tørretumble 

 

Returnering, ombytning og reklamation

Ønsker du at bytte til en anden farve og/eller størrelse, skal du sende en mail til info@vimpulze.dk. I mailen skal du skrive dit ordre ID samt strørrelse og farve du ønske at ombytte til. Herefter vil du modtage en returlabel over mail. Du bedes udfylde bagsiden af din faktura og vedlægge den i pakken. Når vi modtager din returpakke, afsender vi den vare du ønsker at bytte til.

Ombytninger til et andet produkt vil blive behandlet som en returnering. Bemærk, at alle returnerede produkter skal være i original stand inklusive labels og emballage osv. for at få fuld refusion.

Husk at vi tilbyder gratis returnering.

Vores Returportal: Returportal Vimpulze

Har du yderligere spørgsmål kontakt os på:

Mail: info@vimpulze.dk

Reklamation:

Hvis du modtager et defekt produkt eller hvis dit produkt ødelægges ved brug på grund af produktionsfejl, så vil vi naturligvis hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Det er vigtigt at du reklamere en fejl inden for rimelig tid, efter du har opdaget defekten, og efter forbrugerloven er denne rimelige tid 2 måneder.

For at lave en reklamation bedes du sende en mail til: info@vimpulze.dk med nedenstående oplysninger:

  • Billeder af skaden
  • Hvordan skaden er sket
  • Hvor ofte produktet er blevet brugt mellem vaske
  • Ordrenummer

Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Refundering

Efter retunering af din vare modtager du en e-mail med retur- og refunderingsbekræftelse, når din returnering er afsluttet og behandlet. Vi refunderer gennem sikre betalingsmetoder og refunderinger foregår derfor via den originale betalingsmetode.